s Podpora - Hoshizaki Europe

JSME TU, ABYCHOM VÁM POMOHLI!

Potřebujete pomoci s vaším produktem Hoshizaki? Náš zákaznický servis a servisní síť je vám k dispozici. Obraťte se prosím na místní obchodní zastoupení nebo vyplňte níže uvedený kontaktní formulář pro rychlou odpověď.

TECHNICKÉ OTÁZKY

Pokyny pro údržbu a čištění naleznete v návodu k použití pro váš specifický výrobník. Návod k použití si můžete stáhnout z produktové stránky, která je umístěna pod záložkou 'Dokumentace'.
Zkontrolujte, zda není odstraněna páska, která drží přepínač (uvnitř přihrádky).
Vzduchem chlazené stroje potřebují k tomu, aby fungovaly správně, dostatečný objem vzduchu pod maximální povolenou teplotou 40 ° C. Čím vyšší je teplota okolí, tím více se produkce ledu sníží, takže se vyhněte místům bez větrání. Pokud má být stroj umístěn v oblasti s minimálním větráním (malá uzavřená místnost), která by mohla být horká, nebo v prostoru, který je horký (kuchyň), nebo v oblasti se spoustou dalších zařízení na výrobu tepla (místo na mytí) vodou chlazený stroj může být lepší volbou pro udržení dobré produkce ledu. Mějte na paměti, že modely chlazené vodou používají mnohem více vody než modely chlazené vzduchem a je třeba je připojit k systému chlazení vodou.
V zadní části stroje je vypínač. Mohl být přepnut při pohybu stroje. Zkontrolujte také, zda je stroj připojen k otevřenému vodovodnímu kohoutku.
Jedním z unikátních rysů našich sushi vitrín je, že teplota zůstává na konstantní úrovni. To je nejlepší úroveň teploty a vlhkosti, aby sushi zůstalo čerstvé a okno zůstalo nezamlžené. Proto není možné snížit nebo zvýšit teplotu sushi displeje.
Chybný kód E1 se objeví, když je filtr ucpaný. Vyčistěte filtr a stroj restartujte, abyste problém vyřešili.
Jedním z důvodů by mohlo být to, že ve stroji není dost vody - zkontrolujte přívod vody. Existuje také možnost, že vodní systém je zmenšen - v takovém případě zavolejte servisního technika, aby odvápnil vodní systém.

PRODEJNÍ OTÁZKY

Jednoduše se obraťte na místní obchodní zastoupení kde vám asistenční tým pomůže , nebo vás spojí s nejbližším prodejcem ve vaší oblasti.
Jednoduše se obraťte na místní obchodní zastoupení , kde vám tým pomůže najít nejbližšího prodejce nebo distributora ve vaší oblasti.
Informace o záruce naleznete ve Všeobecných dodacích podmínkách pro váš konkrétní trh.
Prodejní tým s vámi projedná všechny možnosti dodání a naše specializovaná dopravní společnost Vám zajistí čas doručení, který vám vyhovuje.

POTŘEBJETE
POMOC?

Vyplňte prosím formulář a ozveme se Vám do 48 hodin, nebo kontaktujte některou z našich poboček.

PROHLÁŠENÍ

Kliknutím sem zobrazíte podmínky používání webových stránek společnosti Hoshizaki Europe BV.

INFORMACE